عبدالله تبریزی
آخرین پست های عبدالله تبریزی
در این بخش آخرین محتوا های منتشر شده را میبینید.
بازاریابی عصبی_(بخش دوم)
مفهوم بازاریابی عصبی: مفهوم بازاریابی عصبی در سال 1990 توسط روانشناسان در دانشگاه هاروارد مطرح گردید. این تکنولوژی در مورد مدلی بحث می کند که در آن بخش اصلی پیکره ی فکری فعالیت بشری (بیش از 90%)، در ناحیه ی ناخداگاه مغز انسان اتفاق می افتد که در مراحل پایین آگاهی کنترل شده قرار می گیرد. به این دلیل...
بازاریابی عصبی
بازاریابی عصبی ( Neuro Marketing) چرا بازاریابی عصبی؟ بازاریاب ها متوجه یک اشکال اساسی روش های سنتی ارزیابی سلیقه و بازخورد مردم به محصولات شدند: آن چیزی که مردم می گویند با آن چیزی که واقعا در ذهنشان می گذرد، متفاوت است. تصمیم گیری ها بیش از آنکه عقلانی و بر پایه استدلال باشند، احساسی هستند...
تصویر بهشت از منظر حافظ
تصویر بهشت از منظر حافظ عبدالله تبریزی tabrizyprf@gmail.com چکیده حافظ سالكي است كامل و به همين دليل شاخص هاي شعري او گستره گيج كننده اي از مراحل مختلف سلوك را در برگرفته و به نمايش گذاشته است . شعر حافظ در واقع افكار و كردار بلند او را نشان مي دهد كه در تاريكي ادبيات عالم...
مدیریت رهبری و کاریزما
مدیریت رهبری و کاریزما نگارنده: عبدالله تبریزی چكيده : رهبري عبارت است از توانائي هدايت افراد در جهت و مسيري كه خودشان نمي توانند به راحتي و با موفقيت طي كنند و به هدف و مقصدشان برسند . رهبران ؛ عناصر محوري سازمانهاي فعال در بازارهاي جهاني امروز هستند . رهبران باي...